Friday, March 4, 2011

bahang kian terasa~





fuh~
ciapla ko elllllllllllll..............
rupanya sebulan ja depa bg rilek2 sket
pasni padan muka hg...




meh tgok2 apa azab yg bakal aku dpt:
- 28 periods per week
- suma subjek teras
- english year 2 dpt dua kelas paaaaaaaaling belakang
-jawatan paling digeruni : pen s/u pperiksaan *ni mmg mati sbb s/u yg betui2 mmg sedia2 sibok
- program pembangunan guru baru *memula aku igt xdak apa2 sbb pakat snyap, rupanya skola aku pulun gak bab2 ni.. aiseh...



konklusinya, selamat berbahagia ngn kehidupan sebenar.............




p/s: korunk, doakan aku cpt ketemu umh baru.. aku xtahan dikejar makhluk gila babi ni.. dh byr duit pon nk kejar2 aku lg.. sori, mode sgt kasaq sbb aku xtahan sgt dh

1 comment:

  1. Insya-Alah..Imah mintak2 along cepat dpt umah baru dan kuat semangat tempuhi hidup baru..caiyok2!

    ReplyDelete