Friday, January 7, 2011

5 sebab meluat nk membikin SI CENCARU

salam
arini bangun lewat
kalut2 terkejar2 msuk dapoq
aisey... menu hari ni cencaru la pulak..

isk, xsuka la bikin ini punya ikan ma...
sbb??

ada 5 sebab :
1. jari2 aku kompen tercedera bila proses membikin ni punya ikan..
2. nak buang ekoq dia, tobat punya keras..
3. nak wat cencaru sumbat, sure2 kena belah belakang badan.. lecehnya sbb tulang tgh tu keras
4. ikan ni ada sirip++ekoq yg berduri tajam.. kena jari bisa wehhhhhhh
5. perlu gunting++pisau yg super tajam <intonasi sora kejam >
xtra: klu goreng cencaru sumbat, minyak sure jdik itam


jumla layan CENCARU sengal ni

alahai cencaru.. meluatnya aku nk bikinkan kau
ngeri la plak tgok kau yg dah garing..
mcm yg aku kata, minyak goreng sure jadi itam
nah amik~ cencaru sumbat msak sambal

tp wlau apa2pon, aku mmg ska la makan lauk cencaru ni
nampak cencaru otomatik pikir menu ni ja
sbb my peberet n famili pon ska
klu aku wat cencaru sumbat, konpem aku sumbat2 perot dia sampai senak!!
hahahaha..

p/s: adik kecikku demam.. cian dia.. 2 hari dah xpi tadika... xpa, along dh msak sup sayuq kt adik

No comments:

Post a Comment