Sunday, January 9, 2011

B _ _ _ N ::sila isi utk menang i pod FOC::



SALAM....







adegan siang harinya...

today seharian dok cc
boss pergi hattyai ma...
so selaku CEO, aku la yg kena incharge suma urusan syarikat <<ayat bermegah2>>



ingt dok depan tenet tu aku suka ka???
hoi... bosan weh
silap2 power bijik mata aku btambah ngadap skrin cap acer yg gabak besaq tu



buurrrkkk... eyyyoookkk... krrrooockkk..
mak mcm dgr2 ja prot aku nyanyi
lantas mak dtg bwak makanan peberetku since kecik2



yeha....... nasik kandaq cap JALAL weh!!!


adegan malam:
- balik dri cc, lapaq lagik
- bukak peti ais, ada pisang sesikat
- lantas aku wat projek grg pisang
- lagi laju sbb sambal kicap dh mmg SEDIA ADA dlm peti ais.. pergh.. nak layan sat!! hampa suma jamu mata saja la no...




tangan malaun mana ntah sebok nak inteprem


lalok sat pekena sambal kicap ni



sekian wassalam
~ini blog saya, saya punya suka~

kiss 4 u olz :-* <utk pompuan saja>

p/s: yeay!!! sok off day!! boss kasik cuti... sok nak kaver tidoq++mlm nk layan AJL

No comments:

Post a Comment