Tuesday, January 11, 2011

cess~


malam semalam
bersiap awai.. buat dinner awai2..
get redi nk tgok tibi
layan AJL...
masa dh mula, adik kecik aku siap jerit2 panggey

"along, awat depa dok sebut keta along tu..??"
aku:?????

last2, la....
AJL=AGL... cess.... 
AJL la dik oiiiiiiiiiiii


tarik meja jepon
duk depan tibi
pekena dinner yg mak dh prepare



pergh.. layan..
suka giler opening AJL


dan aku kompem2 tggu si shahir
tp syg, knp dia nyanyi lembik semacam ek?


wat eva lah
sambil tgok tibi, dh mcm lembu lak
mulut ngunyah xbrenti brenta
pekena buah import ni





hei...
ingt aku tipoo ka ni buah import???
meh cni tgok elok2...







ha... import kan3???
ni klu juai kt mesia, tobat eh aku xbeli
49 hengget xka mahai??
len la 49 baht..
ekekeke =P



sadenli...
anugerah juara lagu... jatuh kepada lagu...
<drum roll plissss..>

....
....
...


TOLONG INGATKAN AKU!!!!!


aiseymennnnn~




tutop tibi 3
connect lappy ke tibi
layan NGANGKUNG lg best!!


muahahahahaha~


p/s: OpEnINg n EndiNg JA bESZ...  senior2 gak yg manthop~

No comments:

Post a Comment